livetbakomkameran

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 24 september 2012 07:33

Nu har jag gått upp, ätit, borstat tänderna tagit på mig kläder och är redo att gå till skolan c:
Idag så kommer melina kanske hem till mig om hon gör det så ska vi fota XD
Bye c:

Ojj

Av Lisa - 23 september 2012 21:12

Jag kom på att jag skulle lägga in några bilder, dom kommer nu.
Jag kom på att jag inte hade sagt att vi har köpt en sockervadds maskin.
Bye c:

Av Lisa - 23 september 2012 21:01

Nu så ska jag snart sova. Det blev inget med melina idag. Jag och Alma, min andra bäzza var tillsammans idag, det var jätte kul.
Kanske bloggar när jag vaknar, vet ejj, är inne på mobilen så det blir det lite konstigt på datorn, jag fixar det imorgon.
Bye c:

Av Lisa - 23 september 2012 13:49

Hejj c:

Just nu så har jag ätit, ska ringa Melina snart.

Och då ska kanske vi gå ut oh fota c:

Innan maten så var jag och simmade.

Det var jobbigt -.-'

En ny sak, JAG HAR BÖRJAT I VOLLEYBOLL XD

Jag har gått några veckor nu och det är skit kul c:

Så nu tränar jag fem gånger i veckan.

Bloggar kanske mer sen.


Bye c:

Av Lisa - 8 september 2012 15:50

Hej:)

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.

Nu har vi fått skol datornerna:)

Jag är inne på den nu:)

Melina är hemma hos mig nu:)

Nu kommer lite bilder, det va ett tag sen;)

                           

Det var några bilder som är gamla:P

Det var allt:)


Bye:)

Av Lisa - 2 september 2012 17:37

Hejj:3

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag.

Lite nu status:

Efter sim lägret så blev jag jätte förkyld:(

Jag fick inte simma jag fick inte vara med på idrotten i skolan:(

Nu är jag frisk:3

Jag har också börjat i volleyboll:3

Det är jättekul:)

Jag och min klass har varit på klassresa:)

Det var skit kul.

Alltså var bäzzan malin också där(hon går ju i min klass)


Det var lite snabb status.

Ska äta nu, berättar mer om klassresan efter jag har ätit:3


Bye:3

Presentation


Heej, jag är en tjej som är tolv år (snart tretton) som älskar att fota, pyssla hänga med vänner, skriv komentarer eller frågor, det blir roligare att skriva då. Kram

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att fota??
 Ja
 Nej
 Kanske
 Har aldrig testat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards