livetbakomkameran

Alla inlägg under juni 2012

Av Lisa - 24 juni 2012 18:14

Hej;)

Jag är fortfarande i Turkiet, just nu så sitter jag i lobbyn med min syster.

Vi har precis ätit, det har hänt väldigt mycket under resan.

Vi har badat och badat hela tiden.

Vi har varit på en utflykt i torsdags, då var vi först på en marknad sen åkte vi ut på en båt det sista vi gjorde var att vi besökte en moské.

Sen så fick jag solsting en dag, jag mode jätte illa och sen så kräktes jag (Annars är allting jätte bra;)

Imorgon så ska jag köpa en ny väska, den ska ni få se, sen så ska ni få se en plånbok som jag har köpt och lite andra grejer som jag också har köpt.

Jag kommer antagligen skriva flera inlägg när jag fortfarande är i Turkiet (om inte nätverket dampar igen)

Saknar er:3


Bye<33


Av Lisa - 15 juni 2012 14:34

Hej;)

Imorgon så åker vi till Turkiet;)

Det ska bli så himlans kul;o

Så då blir det inga inlägg på två veckor:(


Hur hade ni det på eran skolavslutning??

Jag hade det jätte bra, jag spelade piano för allihopa;)

Jag var jätte närvös innan-.-' 

Men det gick bra, jag spelade inga fel i låten(tur-.-')


Nu så ska jag pack inför imorgon.

Har inte gjort det än;o


Skriver nog ett till inlägg sen.


Bye<33

Av Lisa - 12 juni 2012 16:16

Hej;)

Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på ett tag:(

Men iallafall så fick jag ett tillfälle att blogga nu.

Just nu är jag hos Malin<33

sIdag har vi varit i slottskogen idag med klassen, det var jättekul;)

Vi var på djur delen och delen där den enorma lekplatsen var.

Jag och malin så en gris som var jätte gullig, och vi döpte den till Buddha(han var så söt)<33

Den här sången ska vi sjunga på skolavslutningen:


Bye<33

Av Lisa - 7 juni 2012 16:12

Hej;)

Bara en vecka kvar till skolavslutningen!!!!

Och snart så ska jag till Turkiet<33

När jag är i Turkiet så kommer jag inte kunna blogga:(

Jag ska vara där i 2 veckor, men om det finns internet på hotellet så kan jag blogga från min mobil, och de hoppas vi!!

Men iallafall så ska det bli jätte skojjigt;)

Det blir några andra dagar som jag inte kan blogga men när det är dags igen så säger jag till.

Tyvärr så blir det inga bilder idag:(


Bye<33


Av Lisa - 5 juni 2012 17:50

Hej;)

Nu så ska jag åka och sima.

Idag så har jag och Malin fotat på oss själva så ni kommer inte att få se dom bilderna, men ni komer att få se dom som vi tog igår.

Det här ble ett kort inlägg;)

Här kommer några bilder:

 





'Bye<33  

Av Lisa - 4 juni 2012 20:59

Hej;)

Nu så ska jag sova.

Inte direkt nu för mitt badrum är upptaget av min syster:(

På min nya header så får jag inte ha en bild på mig, jag får inte heller gömma mig bakom kameran;)

Här ni några frågor??

Fråga bara på;)

Det var nog allt för idag.

Natti natti;)


Bye<33

Av Lisa - 4 juni 2012 19:05

Hejj;)

Nu har jag varit hos Malin<3

Vi har nördat oss vid datorn = sims3.

Sen har vi FOTAT;)

Vi har fotat massor av fina och knasiga bilder;O

Bilderna som vi tog idag kommer en annan dag.

Jag har en liten fråga till er...

...vill ni se Malin min bästis??

Hoppas att någon svarar;P

Här kommer några bilder:

     

Snart kommer den nya headern;)

Då kommer det at vara en bild på mig, men med en kamera framför mig;)


Bye<33

Av Lisa - 3 juni 2012 19:53

Hej;)

Jag glömde skriva igår :(

Jag var hos mina kusiner i värmland.

Vet ni vad?...

...Kameran földe också med upp;)

Jag tog massa fina kort.

Ni kommer att få se dom någon annan gång;)

Jag och mina kusiner vi kampade (på deras tomt)

Här kommer några bilder:

   

Jag älskar den koppen.

Om ni ser på bästisen´s blogg har hon också en sån;)

Jag tog den bilden hos henne.


Bye<33

Presentation


Heej, jag är en tjej som är tolv år (snart tretton) som älskar att fota, pyssla hänga med vänner, skriv komentarer eller frågor, det blir roligare att skriva då. Kram

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att fota??
 Ja
 Nej
 Kanske
 Har aldrig testat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards