livetbakomkameran

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa - 31 maj 2012 15:51

Hej;)

Jag kom på att jag hade en bild, så den kan ni få se;)

Den blir väldigt stor för att den är tagen med min mobil på min skola.

Här är den:

 

Jag blev jätte nöjd med den bilden.

Är den fin??


Bye<33

Av Lisa - 31 maj 2012 15:39

Hej;)

Tävärr så kunde inte jag lägga upp bilderna idag heller.

 Jag måste  plugga till ett prov som vi har imorgon och så ska jag på syrrans konsert idag(hon går i musikklass)

Men inlägg kan man alltid skriva;)

Just nu så spelar jag mycket på gsm(gosupemodel)

Om ni är medlem där så bli vän med .:linzi:. = Lisa= jag, bli också vän med sally 03 =bästisen.

Det ska bli så kul imorgon när vi ska sälja fika.

Snart så ska jag skriva lappar till burkarna där kakorna ligger i (jag ska skriva ingredienser på lapparna)

Sen så ska jag snurra band runt alla burkar (det är ungefär 25 burkar)

Det  blir mycket att göra -.-´´

Jag kan kanske blogga sen men som sagt så ska jag på en lång konsert, jag kommer säkert att somna;)


Bye<33 


Av Lisa - 30 maj 2012 15:14

Hejsan allihopa, jag vet att det var ett tag sen jag bloggade:(

Jag är så ledsen för det.

Bilderna kom inte i måndags för jag hade inte tid och idag så ska jag baka;)

Klassen och jag ska sälja hembakt, mm;)

Om ni bor i ytterby eller i kungälv så kom gärna förbi på citygross kl.14.30-18.00, och köp fika av oss!

Vet ni vad jag ska baka??...

...Jag ska baka kola kakor och hästskor, jag kommer att baka 250 kakor:o

Så jag kommer nog inte att blogga mer idag.

Ojj... jag kom på att jag har ett prov på fredag som jag måste plugga till.

Jag har inte pluggat mycket så det ska jag också göra idag och imorgon.

Jag kan kanske lägga upp bilderna på bloggen imorgon för jag ska inte simma imorgon, jag ska på en konsärt istället.

Det var nog allt från mig just nu...


Bye<33


Av Lisa - 27 maj 2012 19:29

Hejj;)


Nu är jag hemma igen (jag har varit hos mormor och morfar)

Mm, vi åt chesekake, det var jätte gott;)

JAAA; LOREEN VANN!

Det är helt otroligt att hon vann.

Jaja det var nog allt, men som sagt så kommer det bilder imårgon;)



Bye<33

Av Lisa - 26 maj 2012 20:33

Nu ska jag duscha innan jag ser LOREEN!!!

Jag bloggar kanske mer imårgon.

Jag glömde att skriva att jag simmar också.

Jag simmar imårgon och sen ska jag hem till min mormor och morfar.

Och jag kommer hem ganska så sent så jag hinner någ inte att blogga.


Bye<33

Av Lisa - 26 maj 2012 19:54

Hej hej och hej <33

Snar är det dags, Loreen ska vinna!

Korten som jag och Malin tog när jag sov över kommer kanske på måndag.

Jag sa att jag inte kunde blogga i helgen men jag kom på att jag kunde låna mammas dator.



Bye<33

Av Lisa - 26 maj 2012 10:06

Hejj nu har jag precis vaknat hos min bästis (jag har sovit över hos Malin)

Igår var jag och Malin ute och fotade jätte mycket!

Det kommer några bilder nästa vecka för jag har skilda föreldrar, hos min mamma har jag inget trådlöst nätverk så jag kan inta blogga hos henne.


Bye<33

Av Lisa - 24 maj 2012 21:00

Heejj :3

Nu har jag glömt att blogga på ett tag.

Men nu är det dags igen!

Här ska ni få se några bilder som jag tog med mobilen.

   




                                                        Bye<33     

Presentation


Heej, jag är en tjej som är tolv år (snart tretton) som älskar att fota, pyssla hänga med vänner, skriv komentarer eller frågor, det blir roligare att skriva då. Kram

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni att fota??
 Ja
 Nej
 Kanske
 Har aldrig testat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards